Enas syxronos "kipoyros".

Costas Barakitis bcostas at gamesoverdose.com
Sun Jan 2 14:37:19 EET 2000

aggelosv38 at hotmail.com wrote:

>   Ayto poy thelo na po einai oti prin liges ores, perasame se mia nea
> xilietia poy protagonistoyn oi ypologistes, kai oi anthropoi kanoyn
> kyriolektika toys komparsoys. Ayto tha einai to mellon mas?

Ayto poy emeis zoyme den einai kat'anagkh h pragmatikothta. H
pragmatikothta shmera leei oti to 80% toy planhth den exei t/f!!! Ayto
me provlhmatizei emena, oti eimaste h eksairesh kai oxi o kanonas.

Tha vazoyme
> to CD sto drive, kai merika kalodia syndemena me to "myalo" mas kai ton
> ypologisti kai tha kathomaste oli mera, syndemenoi se enan pentium9 sta
> 9 (giga), pezontas paixnidia, me teratodi grafika (xari stin Voodoo12 me
> 666TB ram)?

To xeirotero an er6ei legetai texniti nohmosynh. Wraio project gia
erevna alla apo ekei kai pera anekselegkto. Gia na mh soy pw gia th
genetikh, ekei einai poy anatrixiazw.

>   Den ksero gia esas, alla pantos ego then tha ithela na pernao tin mera
> moy syndemenos me ena xazokoyti paizontas Fifa 2008 (leo tora... mporei
> na einai kai Tomb Raider ...  )

Kaneis den se ypoxrewnei, oyte 6a ginei pote. An eisai antikoinwnikos
den ftaiei o ypologisths 'h h tv. To anapodo shmainei oti opote
goystareis, kleineis th syskevh kai pas volta.

> Ligo poly, ayti pisteyo oti tha einai i kataliksi tis anthropotitas,
> Kalodia, tsipakia, sylikoni kai ola ta kala toy Theoy. ( An den ton
> exoyme antikatastisei kai Ayton )
> Mporei epidei eimai mono 15 xronon, i gnomi moy na min "symvadizei" me
> aytin ton megalyteron (se ilikia)  myalon tis listas, alla ti na kano...
> O Theos me ekane na agapiso to Linux kai toys ypologistes apo noris (
> ...... )

To opoio den katalavainw th sxesh exei me thn kindylogia poy anaptyseis?
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html