Enas syxronos "kipoyros".

Batis bat_geor at mail.hol.gr
Sun Jan 2 11:57:19 EET 2000

At 03:21 ìì 2/1/2000 +0200, you wrote:
>  Ayto poy thelo na po einai oti prin liges ores, perasame se mia nea
>xilietia poy protagonistoyn oi ypologistes, kai oi anthropoi kanoyn
>kyriolektika toys komparsoys. Ayto tha einai to mellon mas? Tha vazoyme
>to CD sto drive, kai merika kalodia syndemena me to "myalo" mas kai ton
>ypologisti kai tha kathomaste oli mera, syndemenoi se enan pentium9 sta
>9 (giga), pezontas paixnidia, me teratodi grafika (xari stin Voodoo12 me
>666TB ram)?

Oi allages tis istorias den erxontai se sygkekrimeni imerominia. To oti
perasame se allo aiwna kai xilietia (ki ayto sxetiko, dioti symfwna me to
Grigoriano kai diethnes imerologio, i allagi tis dekaetias/aiwna/xilietias
ginetai to 2001) den exei, apo mono tou, kamia simasia.

>Ligo poly, ayti pisteyo oti tha einai i kataliksi tis anthropotitas,
>Kalodia, tsipakia, sylikoni kai ola ta kala toy Theoy. ( An den ton
>exoyme antikatastisei kai Ayton )

Kommati dyskolo. Kai eksigw:
Apo ti mia, skepsou posos ap'ton oliko plythismo tis gis asxoleitai me tous
ypologistes. An valeis kai tis tritokosmikes xwres, mia simantiki merida de
kserei ti einai i tileorasi (egw pantws, prospathw na ksexasw ti simainei
:) Akoma kai stis dytikes xwres, tha deis oti i syntriptiki (dystixws)
pleionotita twn gynaikwn den exei xeiristei pote ypologisti.

Peran toutou, o ypologistis, i an thes na to paroume pio genika, i
texnologia dimiourgeitai kai elegxetai ap'ton anthrwpo. I anaptyksi de
pairnei tous dikous tis rythmous, alla tous rythmous pou emeis tis dinoume.
I texnologia yparxei gia na kalypsei tis dikes mas anagkes, opote kai i
poreia pou prokeitai na diagrapsei tha einai antistoixi. Ti stigmi pou o
anthrwpos se kalwdiomeni katastasi de mporei na ekplirwsei tis anagkes tou,
de prokeitai na katantisei etsi.

O anthrwpos exei ap'ti fysi tou kapoies anagkes. Kyria anagki, i anagki gia
koinwnikotita, alla kai i eyresi enos erwtikou syntrofou. Akoma kai an
kaaaapote katantisei opws les, de tha mporesei para na epirreastei ap'tis
emfytes anagkes tou kai na antidrasei analoga.

Oso gia to theo, i proswpiki mou apopsi einai oti kalytera na ksexasoume
tin idea tis yparksis tou, giati stin pragmatikotita den yparxei (opws
katalavaineis, eimai atheos). Alla as mi mplekoume ti sygkekrimeni lista se
theologikes syzitiseis.

Encryption:  A powerful algorithmic encoding technique employed in
             the creation of computer manuals.
  ,       _/ _/  .   _/    _/       Jim JMK Batis' Web Site:   `       *
 . *   ` _/ _/_/  _/_/  _/     *         http://jmk.simplenet.com/  .  ,
     ,  _/ _/  _/` _/_/    ,       ,    .      +       `
 _/    _/ _/  *   _/  _/       +    E-mail address:    .       .    `
  _/_/   _/ `    _/    _/  *      ,      bat_geor at mail.hol.gr   .-._
.  AIM Screen name: Irwas   .     * ICQ UIN: 18204204        +   '. '.  *
 JMK Productions: http://jmk.simplenet.com/prod/ FreeWare Utils   , .'
 JMK Web Designs: http://jmk.simplenet.com/wd/    ,  .      `    ,.'
 Member of HTML Writers' Guild: http://www.hwg.org/      ,         *  .
 Seventh Sign - Heavy Metal Magazine: http://users.hol.gr/~sevsign/  *