Enas syxronos "kipoyros".

DJ Art djart at freemail.gr
Sun Jan 2 11:43:15 EET 2000

aggelosv38 at hotmail.com wrote:

> Peripoy tis 1:30 ta xaramata to Star, eixe mia tainia epistimonikis
> fantasias. Nomizo legotan "o kipoyros" (1992). Miloyse gia enan

1ον. Την ταινία που είδες, ξέχνα την. Δεν έπρεπε να την δείς. Ήταν
ακατάλληλη.

2ον. Αφού δεν τα αντέχετε, σας καταστρέφουν τον εγκέφαλο, τι τα βλέπετε
αυτά τα έργα ??? Άντε δείτε κανέναν Τιτανικό (μπλιάχ !!!) μπας και τον
καταλάβετε ...

3ον. Ξέρεις, μία ταινία εκφράζει αυτό που κατέβηκε στο ξερό του
σεναριογράφου και του σκηνοθέτη. Δεν σημαίνει πως πρέπει να το δεχτούμε
έτσι, ωμά, χωρίς να το επεξεργαστούμε στον εγκέφαλο.

4ον. Η πολλή τηλεόραση βλάπτει, για τον ίδιο ακριβώς λόγο. Καθόμαστε σαν
ζώα και κοιτάμε ένα τζάμι. Στην κοινωνία μας, δεν είναι όλα τα άτομα
ίσα. Δεν πρέπει να τα ισοπεδώνουμε όλα. Κάποιοι άνθρωποι ξέρουν να δούν
τηλεόραση. Ξέρουν να επιλέγουν, ξέρουν να κρίνουν, ξέρουν να σκέφτονται
κλπ. ΞΕΡΟΥΝ πότε αυτό που δείχνει η τηλεόραση είναι ΜΑΛΑΚΙΑ.

> ypologisti kai tha kathomaste oli mera, syndemenoi se enan pentium9 sta
> 9 (giga), pezontas paixnidia, me teratodi grafika (xari stin Voodoo12 me
> 666TB ram)?

Στο επιβάλλει κανείς ??? Ο άνθρωπος διαφέρει από το ζώο (αν και πολλά
ζώα διαθέτουν το παρακάτω χαρακτηριστικό), επειδή έχει εγκέφαλο, τον
χρησιμοποιεί, κρίνει και επιλέγει.

>   Den ksero gia esas, alla pantos ego then tha ithela na pernao tin mera
> moy syndemenos me ena xazokoyti paizontas Fifa 2008 (leo tora... mporei
> na einai kai Tomb Raider ...  )

Αχ, πάντα έλεγα ότι κάτι παιχνίδια αποβλακώνουν (Tomb Raider). Εγώ
πάντως, θα παίξω FiFA, αλλά αυτό δεν νομίζω να με βλάψει ... Ίσα-ίσα ...
Θα με πωρώσει περισσότερο, αλλά με μία διαφορά: Θα κλείσω το PC, θα πάρω
τηλέφωνο μερικούς φίλους και, σε λίγα λεπτά θα παίζουμε ποδόσφαιρο. Δεν
νομίζω ότι αυτό είναι κακό για κανενός την υγεία ...

> Ligo poly, ayti pisteyo oti tha einai i kataliksi tis anthropotitas,
> Kalodia, tsipakia, sylikoni kai ola ta kala toy Theoy. ( An den ton
> exoyme antikatastisei kai Ayton )

Τώρα τί να πώ ... Πάντως θα προτείνω με την πρώτη ευκαιρία, εκτός από
τις εξετάσεις, οι υποψήφιοι να περνάνε από ψυχανάλυση. (πώς κάνουν οι
στρατιωτικοί και βάζουν tests για να δούν αν ο υποψήφιος είναι τελείως
μαλάκας ?? ε, τέτοιο στύλ). Μην γίνει καμιά ζημιά και περάσεις σε κανα
Πολυτεχνείο .... (αν και δεν το νομίζω, με τόσο Tomb Raider ...)

> O Theos me ekane na agapiso to Linux kai toys ypologistes apo noris (
> ...... )

(bariemai na thimitho tin sosti orthografia :)

kai mi enegkis imas eis peirasmon, alla rysai imas apo toy ponirou

Πάτερ ημών, ο εν τοις ουρανοίς
απόψε κάνεις ΜΠΑΜ, απόψε κάνεις ΜΠΑΜ
σε βλέπουν και φρενάρουνε και σταματούν τα ΤΡΑΜ .... (δις) :-)

> Telos panton, ayta ithela na po, tora opoios thelei to skeftete kai moy
> apantaei. (an den me exete diagrapsei prota -ftoy ftoy-)

Σκόρδα .... σκόρδα .... Το ματιάξανε το παιδί .....  φτου-φτου

Αμήν

| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
| Personal Linux Page:                                    |
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html