Quake III Arena & Linux.

Multimedia Papasotiriou cdsales at papasotiriou.gr
Tue Feb 29 19:40:53 EET 2000

Panos Katsaloulis wrote:

> Και εγώ διαφωνώ :)

> Δες αυτήν τη σελίδα πόσο κάνει το Q3 στο eshop
> http://www.eshop.com/fts/ftsresults.asp?searchtext=quake+iii
> Η τιμή του όντως είναι πολύ πιο αυξημένη.
>
> Δεν φταίνε _πάντα_ οι μεταπωλητές στην Ελλάδα :)
> (Αν και συνήθως φταίνε)
>
> Το Q3 πιστεύω πως απλά είναι ένα πείραμα & μια προσπάθεια εκμετάλλευσης των
> Linux-Users. Απλά λένε «Υποστήριξε την πλατφόρμα σου!» και σε γδύνουν με το
> γάντι. Γιατί, κατά τα άλλα και εφόσον τα Linux binaries δίνονται ελεύθερα,
> δεν υπάρχει _άλλος_ λόγος για υπερβολικό τσίμπημα της τιμής.

      Η τιμή του Q3 για Linux από την ίδια την Loki είναι $50 (με 330 το $ είναι
16.500 δρχ) .
   Η τιμή που υπάρχει εδώ είναι 20.900 (εντάξει δεν είναι και ακριβώς διπλάσια από

   την τιμή που έχει για win ...) . Τώρα το αν η Loki έχει γράψει 5 ή 10% κώδικα
πάνω στο
   παιχνίδι δεν είμαι σε θέση να το γνωρίζω (αν και για τον συγκεκριμένο τίτλο το
πιστεύω :) ) .
   Μην ξεχνάτε όμως πόσα θα έσκασε η Loki για να πάρει τα δικαιώματα του τίτλου
(αυτό
   πιστεύω ότι ανέβασε την τιμή του) .

   Εγώ πάντως θα πάρω το Heroes of Might & Magic 3 που έχει και την ίδια τιμή :)

Νικήτας

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html