giati?

Nikos KAVOURINOS eos at eos.gr
Tue Feb 29 12:56:02 EET 2000

kalssikotato kolima twn X, me ena telnet sti mixani sou apo kapou dipla
skotwneis ta X kai synexizeis eleytheros kai wraios sfyrizontas adiafora,
mou xei symvei kan 4ri fores se diafores mixanes

logiki aporia: pws einai "klassikotato" me 4 fores se diaforetika
systimata?
apli apantisi: den exw antimetwpisei allou eidous kolima :-)

On Tue, 29 Feb 2000, Fotiou, Marios wrote:

> Date: Tue, 29 Feb 2000 10:05:09 -0000
> From: "Fotiou, Marios" <Marios.Fotiou at gbr.xerox.com>
> To: "'linux-greek-users at hellug.gr'" <linux-greek-users at hellug.gr>
> Subject: giati?
>
> wraia... extes eixa ena adikaiologhto crash sto linux mou!
>
> Etrexa X me kde sto opoio etrexe mia internet connection me 3 para0yra
> Netscape 2 downloads kai se mia konsola ena telnet sto Solaris server tou
> panepisthmiou mou... arxhka kolaei to telnet. Pisteyontas oti einai apla
> 0ema connectivity pataw alt-F7 gia na epistrepsw sta X kai na elejw to ppp
> interface. Ekei epsaksa poly alla den brhka pou0ena to mouse pointer.
> ctrl-alt-bckspace papala tipota....ctrl-alt-F2 (konsola pou etrexe to
> telnet) tipota kai ekei...den douleye oute to caps-lock emoiaze san ta input
> devices gia kapoio logo na mhn antapokrinontai osa mpounidia kai na
> fagane...pikra loipon perimenw mpas kai synel0ei kai ws pros ekplhksh mou
> etrekse o screen saver apo ton opoio fysika den mporous na ksefygw me tipota
> (parepiptontws h mhxanh emene pagwmenh kai me ctrl-alt-delete). Ayta...ena
> crash pou 0ymise microsoft kai den mporw na to antapodosw se tipota... pros
> genikh plhroforhsh kai gia na boh0hsw toixwn idees pou isws exte to systhma
> mou einai
>
> Pentium III 500MHz
> 128MB RAM
> Diamond Stealth 3D 2000
> Red Hat 6.1
> Netscape 4.61
>
> --
> Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
> Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html
> prin steilete kapoia erothsh psakte mipos exei hdh apanththei.
> Gia opoiodipote problima stilte e-mail ston owner-linux-greek-users at hellug.gr

----

    EOS -images      Nikos Kavourinos

   http://users.forthnet.gr/mob/eos