RH 6.2 and X problems

DJ Art djart at freemail.gr
Mon Feb 28 19:46:36 EET 2000

Adrian Papamarkou wrote:

> 3. Υπαρχει ενα εργαλειο το switchdesk αλλα εσυ απ`οτι θυμαμαι εχεις WinLinux
> που δεν το εχει.
> (Τα βλεπεις Γιωργακη και DJ Art που κανετε τους εξυπνους?)

Μα δεν τους κάναμε !!! :-)))

Εγώ βλέπω κάτι άλλο: --> Εσύ μιλάς τώρα για WinLinux. Το subject μιλάει
για RedHat 6.2 που θυμάμαι καλά πως είχε γίνει τυπογραφικό λάθος και
είναι 6.1 .....

Συνεχίζω με όρο ότι μιλάω για RedHat 6.1 (για κάθε άλλη περίπτωση είναι
... :) (EXPERIMENTAL):

On Mon, 28 Feb 2000, Fotiou, Marios wrote:
> Ρε παιδια τελικα τι στο καλο πρπει να κανω για να ξεφορτοθω το gnome??? θα
> δουλέψει αν φτιαξω .xinitrc στο $HOME? πως θα το φτιάξω?
> δηλαδή το X-Clients που λένε τα παιδιά δεν έχει σχέση?

Λοιπόν, επειδή όπως καταλαβαίνω, δεν υπάρχει το $HOME/.xinitrc,
πηγαίνεις και ρίχνεις μιά ματιά στο αρχείο /etc/X11/xinit/Xclients

Επομένως (είναι βέβαια περιττό να το πώ) "το X-Clients που λένε τα
παιδιά" ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ και μάλιστα μεγάλη.

Εφόσον δεν θέλεις GNOME, αλλά KDE, μπορείς μέσα στο παραπάνω αρχείο να
ορίσεις (από την αρχή) τη μεταβλητή PREFERRED και να την βάλεις ίση με
KDE (ή κάτι τέτοιο, κοίτα το υπόλοιπο script και θα καταλάβεις).

Έχεις και 2η επιλογή: Να δημιουργήσεις το $HOME/.xinitrc (αν δεν
υπάρχει, εννοείται) και να γράψεις μέσα ότι θέλεις (από window-manager).

Βέβαια, αν υπάρχει ΗΔΗ το .xinitrc, τότε αν έχει μέσα το gnome-session,
βάλτο σε comment (#) και γράψε πάλι ότι θές (από window-manager).

Διάλεξε και πάρε ............. :)
| DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>      |
| Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras    |
| Maintaining http://www.linux.gr                         |