Πρόβλημα με Software RAID: RAID0 (stripping)

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Mon Feb 28 09:43:54 EET 2000

On 27-Feb-2000 Konstandinos A. Saipas wrote:
> Καλησπέρα linux-greek-users,
>
> Εγκαθιστώντας ενα rh 6.1 για να δω πως παίζει έστησα το /tmp μου να είναι
> ενα RAID0 raid array αποτελούμενο από δυο partitions ίδιας χωρητικότητας
> 150 mb έκαστο. Όλα λειτουργούσαν όπως έπρεπε μέχρι που που o stock kernel
> του rh έφαγε σουτ.

Mipws periexei ta nea raidtools ta opoia DEN einai compatible me tin ekdosi pou
periexei o kernel?

Diabase sto magaz/17:

Θα χρειαστούμε και το software που διαχειρίζεται τα Multiple Devices (ο όρος
που χρησιμοποιείται για το software raid) και το οποίο αν δεν το έχετε
με το distribution σας θα πρέπει να το κατεβάσετε από το
ftp://ftp.fi.kernel.org/pub/linux/daemons/raid/. Προσέξτε γιατί εκεί υπάρχει
έκδοση που δουλεύει με τους stock πυρήνες, και έκδοση που χρειάζεται να
περάσουμε patches στον πυρήνα για να δουλέψει. Διαβάστε καλά τα READMEs που
  υπάρχουν εκεί.

> Με τον 2.2.14 το σύστημα σταματούσε τη διαδικασία
> εκκίνησης τη στιγμή που προσπαθούσε να κανει mount το /dev/md0 στο /tmp.
> Δοκίμασα να βάλω το raid support built-in στον kernel μιας και τα είχα
> modules, αλλά δυστυχώς δίχως αποτέλεσμα. (Στην περίπτωση των modules είχα
> δημιουργήσει το σχετικό initrd ώστε να υπάρχουν στο ramdisk τα modules του
> raid.)

<snip>
> Any ideas?
>
> ΤΙΑ,