Giati kolaei to netscape (was: KDE Kollhmata & fonts)

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Mon Feb 28 00:05:38 EET 2000

Hello Linux-greek-users!

  On 27 Feb 00, Linux-greek-users wrote to Panagiotis Voudouris with subject
"Re: Giati kolaei to netscape (was: KDE Kollhmata & fonts)":

 L> To squid exei ru8mish gia to posh mnhmh kai poso diskspace 8a
 L> xrhsimopoiei gia caching. Sunepws to ru8mizeis analoga.....

.....kai xrhsimopoiei xaroumeno gyrw sthn triplasia mnhmh ap'osh toy dhlwses
(an eisai tyxeros), syn merika containers me simms akoma etsi gia na
ksexarmaniasei. Oxi oti exei kai pollh shmasia me tis times poy exei shmera h
mnhmh, alla genikws se mia egkatastash prospa8w apofeygw na bazw to squid sto
idio mhxanhma me ta alla 1750 services poy apaitoyntai (e-mail, web server, ktl
ktl).

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html