bt879 : TV,video kai support

Ioannis Ioannou roryt at hol.gr
Mon Feb 28 09:04:14 EET 2000

Devil wrote:
> Ebala thn kainourgia ekdosh tou bttv thn 0.7.20 h opoia anaferei thn karta mou
> stis yposthrizomenes kai pragmati douleyei.
>  O tuner e3akolou8ei na mh douleyei (opws anafereis ton fortwnw kai epishs exw

Isws ayto pou tha pw einai xazomara, alla egw apo ena shmeio kai meta
stamatisa
na xrisimopoiw to distribution tou bttv, kai pernw ton driver pou dinei
o author
tou xawtv sto site tou. Aytos mou paizei panta apsoga (eee, peripou, se
kernel
2.2.x anagkastika na kanw mia anamiksi me ta sources tou kernel, dil.
ola apo
ton driver, kai to msp3400 apo ton kernel)

--
I.Ioannou  <roryt at hellug.gr>
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html