bt879 : TV,video kai support

Devil steve at master.math.upatras.gr
Sat Feb 26 20:03:34 EET 2000

Fanis Dokianakis wrote:

> On Fri, Feb 25, 2000 at 06:31:16PM +0200, Devil wrote:
> >
> > Mhpws 3erete pws paei h yposthri3h gia to bt879 stous 2.3 pyrhnes???
> > ston 2.2.14 poy exw douleyei perierga (me warm boot apo windows afoy exw
> > syntonisei ston sta8mo pou 8elw).
> >

> >     Steve Stavropoulos
> >
> Mallon kapoio lathos tha eheis kanei sto setup i ikarta pou eheis den tha
> ypostirizete pliros.
>
> Eho dokimasei to v4l se arketes kartes kai para orismena provlimata
> ston iho i sto composite. Douleyoun arketa kala.
>
> Koitaje to Documentation jana kai dokimase pali.
>
> Mipos den pernas to module tuner
>
> sto conf.modules px.
>
> options bttv card=xx radio=x ; insmod tuner type=x
>
> Filika Fanis
> --

me modprobe tuner type=x  (opou x otidhpote eida gia PAL) mou dinei sto messages
:

Feb 26 19:56:17 Paradise kernel: i2c: initialized

kai otan paw na xrhsimopoihsw ton tuner sto xawtv to mono apotelesma einai h
akolou8h grammh sto messages :

Feb 26 19:56:27 Paradise kernel: tuner: tuner type not set

Exw thn Chronos Video Shuttle II, mhpws thn exei kapoios kataferei na doulepsei?

8a dokimasw ta kainourgia modules gia to bt na dw ti 8a ginei an kai sto
documentation tous den thn anaferei stis yposthrizomenes.

thnks for the help

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html