RH 6.2 and X problems

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Sat Feb 26 12:58:17 EET 2000

On Sat, Feb 26, 2000 at 03:34:05AM +0200, Adrian Papamarkou wrote:

> > Mporei gia kapoio logo na eixe dhmiourghsei .xinitrc, gi' auto kai
>                                  ^^^^^^^^^^^^!!!
> > sunh8ws kanoume edit kai oxi perierga shell commands me amfibolou
>                                         ^^^^^
> > poiothtas apotelesmata.
>
> I LuV shell commands and scripts
> Cause I LuV UNX...
>
> > Filika.
>   ^^^^^^^
> Anti na mou thn les diabase allh mia fora pio prosektika to mail tou
> Mariou.

To diabasa polu kala to mail tou Mariou kai epanallambanw pws autokatastrofika
shell commands opws echo mpla > .vital.x.resource.file den einai oti kalutero.

Otan sou deixnoun kapoio la8os stis me8odous pou xrhsimopoieis, anti na
aradiazeis aforismous ka8esai kai skeftesai ti dior8wsh sou kanane.

Filika.

--
-- George Daflidis-Kotsis -- Systems Administrator -- Demon Internet Ltd. --
--    Welcome to hell, here is your DoubleSpaced 386SX and Windows 98.    --
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html