multiboot

Giannis Papaioannou jhn at egnatia.ee.auth.gr
Thu Feb 24 12:34:23 EET 2000

On Sat, 2 Jan 1999, John Yiannopoulos wrote:

> einai katastasi na allazo kalodia gia na alla3o leitourgika :) ... to
> lilo.conf i opos legete pou einai sto ect , theoritika to exo ruthmisei

estw oti to lilo.conf einai swsto mhn 3exnas na tre3eis lilo meta

> me epilogi ... diladi ... exo san primary master ton linux kai ton allo
> primary slave .... to linux ton anagnorizei kanonika san hdb , db1,
> hbd5,hbd6.

pws 3ereis oti to lilo.conf einai swsto an den 3ereis pou akribws
exeis tous sklhrous.
Pes kai ti distribution exeis. An exeis slackware px.(ligo api8ano) tote
tre3e ws root setup, kane configure, kapoia stigmh 8a sou zhthsei
na kaneis configure to lilo, 8a sou pei pia partition einai dos kai pia
linux, 8a se rwthsei me poio label 8a zhtas poio OS 8a bootareis, poio 8a
einai default, an 8a exei xroniko orio gia na diale3eis ktl ktl

kati paromoio ginetai kai stis alles dianomes, yparxoun ergaleia gia
na kaneis tis ry8miseis pio eukola, efoson den mporeis na tis kaneis
manualy.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html