ti na dialekso...

DJ Art djart at freemail.gr
Wed Feb 23 23:49:29 EET 2000

Nikos Mavroyanopoulos wrote:

> Που ακριβώς το γράφει αυτό (σε ποια διανομή);

Για RedHat μιλάω, πάντα. Δεν το έχω δεί να το γράφει πουθενά (oops!),
αλλά από τη στιγμή που το ftp.redhat.com "δίνει για κατέβασμα"
καταλόγους, οι οποίοι είναι ίδιοι με το 1ο CD, τότε, δεν μπορούμε να
πούμε ότι ΠΡΟΦΑΝΩΣ το 1ο CD είναι Free ????

(Αγορασμένο έχω το RedHat 5.2: Το 2o CD περιέχει τα src.rpm των πακέτων
του πρώτου, ενώ το 3ο περιέχει τις εμπορικές: WordPerfect, Applixware,
κλπ κλπ ....)

Anyway, αν θα θέλαμε να διορθώσουμε τα όσα είπα, για να αποκλίσουμε κάθε
ελάχιστη πιθανότητα, τότε λέμε:

Ζητάς από κάποιον να σου "κάψει" ένα CD από το ISO image που κατέβασε
από ftp (κάποιο από όλα τα mirrors της redhat). ΟΚ now ??? :-))))

| DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>      |
| Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras    |
| Maintaining http://www.linux.gr                         |
| Visit http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319  |