ti na dialekso...

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Feb 23 09:47:54 EET 2000

On Wed, Feb 23, 2000 at 12:09:13AM +0200, DJ Art wrote:
> "Panagiotis K. Prokopiou" wrote:
>
> > Skepsou oti an theoriseis oti to rh 6.0 einai palio tha prepei
> > to polu kathe 6mino na skas mia 20ara na agorazeis kainourgia
> > distribution. Den nomizo oti
>
> Kaveis la8os (xwris va to 8eleis, fusika. To jerw oti to jereis ...),
> afou dev eivai paravomo va sou avtigrayw to prwto CD tou RedHat (kai
> gevika, opoiasdnpote diavomns ...)
>
> To avtigrafeis apo kapoiov pou to exei kai glitwveis tnv 20ara :)

Kai panta uparxei kai to online update.  Akoma kai apo modem ginetai
sinithos me ligo kostos, an skefteis oti ta pio polla updates einai
incremental apo ti stigmi pou tha stiseis mia fora apo CD opoiodhpote
distribution.

--
Giorgos Keramidas, < keramida @ ceid . upatras . gr >
For my public PGP key: finger keramida at diogenis.ceid.upatras.gr
PGP fingerprint, phone and address in the headers of this message.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html