Patches for 2.2.7

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Feb 23 09:50:18 EET 2000

On Tue, Feb 22, 2000 at 11:58:53AM +0200, Nikolas Stylianides wrote:

> Paidia exo ton 2.2.7 kai olo mou kanei Kernel Panic.
> Yparxei kanena Patch gia ton kernel ayto?????

Giati sou kanei kernel panic?  Poio einai to output tou kernel panic,
kai se poio offset stn mvnmn sou leei oti egine to fatal page fault?

Xwris pio polles plhrofories, den ginetai na mantepsoume ti akribws
ftaiei.  To *diko* sou System.map mazi me ena log apo to "Oops!" kai
mono mporei na mas pei ti sto kalo ginetai.

--
Giorgos Keramidas, < keramida @ ceid . upatras . gr >
For my public PGP key: finger keramida at diogenis.ceid.upatras.gr
PGP fingerprint, phone and address in the headers of this message.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html