erwthsh gia diktyo

Filippos Slavik slavik at alfa.gr
Wed Feb 23 00:05:46 EET 2000

----- Original Message -----
From: Giaslas Georgios <giaslas at ceid.upatras.gr>
To: <linux-greek-users at hellug.gr>
Sent: Tuesday, February 22, 2000 10:43 PM
Subject: erwthsh gia diktyo

: geia xara
:
: exw to ekshs problhma :
: exw ena diktyo ypologistwn to opoio einai syndedemeno
: sto internet kai moirazetai thn idia IP address.
: oi ypologistes epikoinwnoyn me to internet mesw enos apo aytoys
: (trexei win98) o opoios einai o gateway.
: se ena apo ta alla mhxanhmata exw sthsei linux kai to ry8misa wste
na
: mporei na exei prosbash sto internet.
: to problhma einai an kai pws
: ginetai apo ena mhxanhma sto internet, ektos topikoy diktyou, na
: kano telnet sto sygkekrimeno mhxanhma me to linux se sygkekrimeno
port.
:
: eyxaristo

An ypothesoume to Win98 mixanima tou opoio to IP (estw to PPP peer IP)
moirazontai ola ta alla mixanimata gia na bgoun sto Internet  kai an
epishs ypothesoume oti se auto to mixanima den trexei kapoio eidiko*
software, tote den yparxei tropos apo kapoio mixanima, ektos tou
topoikou sou diktyou, na exei prosbash sto Linuxaki. Bazw asteraki (*)
sthn leksh "eidiko", giati yparxoun tropoi me ton enan 'h me ton allo
tropo na to petyxeis auto.

Twra pws mporeis na to kaneis auto ... yparxoun diaforoi tropoi. An px
sto Win98 paizei kapoio proxy (genika proxy kai oxi apokleistika HTTPd
Proxy) to opoio yposthrizei to protokolo sto opoio anaferesai (TELNET)
tote koitakse an exei kapoia rythmisei tou styl: "an kapoios
epixeirish na kanei connect sto mixanima (win98) sto port xxx tote
deksou thn syndesh kai ola ta paketa pou erxontai sto port xxx steile
ta sto mhaxnima mou me topiko IP sto port 23 (telnet)". Bebaia prepei
to programmataki pou exeis sto Win98 na yposthrizei kati tetoio. Ara
loipon ola eksartountai apo ti xrisimopeihs sto win98 mixanima gia na
dwseis internet access se ola ta alla mhxanakia tou topikou sou
dyktiou.

Pantws, auto pou tha sou protina einai na agoraseis ton ProxyServer
tis Multitech (lianikh peri ta 100K Draxmes) to opoio kanei eskaireth
douleia kai epitreph thn zhtoumenh leitourgeia.

Filika
Slavikos

   Filippos Slavik
   Part of the SIAMS's implementation development team. For more
   information, please check http://www.siams.net

   e-mail : slavik at alfa.gr

 "The software said 'runs on Win95 or better,' so I installed
  it on Linux..."

:
: --
: Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
: Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html
: prin steilete kapoia erothsh psakte mipos exei hdh apanththei.
: Gia opoiodipote problima stilte e-mail ston
owner-linux-greek-users at hellug.gr
:

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html