Giati kolaei to netscape (was: KDE Kollhmata & fonts)

Panagiotis Voudouris panos at panos.uklinux.net
Tue Feb 22 18:12:16 EET 2000

"Panagiotis K. Prokopiou" wrote:

> όπως διάβασα και σε μια προηγούμενη απάντηση το πρόβλημα είναι ότι η σελίδα
> είναι δυναμική και μέχρι να πάρει ο netscape όλα τα δεδομένα για τα tables
> μπλοκάρει... το έχω συναντησει και σε άλλες σελίδες με πολλά tables (βλέπε
> χρηματιστήριο στο in) και μάλλον τελικά αυτό φταίει και όχι ο p133!!! μου. Ίσως
> βέβαια ένα 56άρι modem βοηθούσε... :)

Ki an sou pw oti kati paromoio ginetai se sun ultra 10 me 256mb mnhmh
panw se 100mbps ethernet? Mhpws ektos apo thn epe3ergasia tou netscape
exei sxesh ki h cache? Otan gemisei dhladh kapou ta yilopaizei ka8ws
grafei/sbhnei klp? Giati to kollhma auto to parathrw kai se asxetes
xronikes stigmes se sxetika aples selides (an kai den mporw na 8umamai
akribws...).

Panos

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html