ti na dialekso...

Panagiotis K. Prokopiou passenger at toxo.com
Tue Feb 22 16:53:42 EET 2000

On 22-Feb-2000 Ioannis Ioannou wrote:

> RH6.1 kai ksero psomi :-)

> Ta 2000 apeythinontai se workgroups computer, kai kat'eme, anw twn 30-40
> Alliws bazeis kati allo kai isixazeis. Pantws oxi se single user

den ksero ti na po. Kapote ta windows legame oti den einai gia megala
workgroups kai oti ekei bazoume unixodeis leitoyrgika. Ti allakse?

sxetika tora me ta paixnidia sta win2k exo mia enstash. Epeidh h monh phgh poy
leei oti paixnidia sta win2k den trexoun kapou distazo na to pistepso. Pisteuo
oti to problhma einai h symbatothta me to dos. Thimame otan eixa ton progono
tvn 2k ta nt4 oti olla ta paixnidia mou (gia windows panta) epezan. Akoma kai
arketa dosadika paixnidia epaizan. Ta 2k akribos opos kai ta nt einai
aneksarthta dos alla hparxei to dos mode (pistevo, kai oti apo do kai kato to
grafo me dedomeno afto). Pos einai ditaton loipon h "eksomoiosh" tou dos se ena
anotero leitoyrgiko systhma na einai katoterh apo thn stigmh pou den allazei
kati ousiastiko? Etsi pistevo oti sta win2k den tha paiksoun mono osa paixnidia
apaitoun dos gia na shkosoun grafika (polu liga nomizo pleon).

--
P. Prokopiou <passenger at toxo.com>
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html