New Kid(virus) on the block

N.P. sten38 at yahoo.com
Mon Feb 21 15:10:02 EET 2000

:> Wobbler >> Melissa
:> Simply gia enhmerwsh sas an kapoios den to exei dei ,epeidh
teleutaia
:> akousa idiaiterws polla krousmata analogou eidous.
:>  > > We have been informed of a new virus - WOBBLER.  It will
arrive
:>  > > on e-mail titled ... "How to Give a Cat a Colonic."
CALIFORNIA
:>  > > IBM and AOL have announced that it is more powerful than
Melissa,
:>  > > there is no remedy.
    Parepiptontos , auto 8umizei to paliotero 8ema peri ion. Autoi oi
virus pou douleuoun meso email einai sthn idia kathgoria me tous
upoloipous or exoun dika tous "kolpa" opote mporoun na kanoun
mallakies kai se alla os apo auta gia ta opoia ftiaxthkan (win)?

N.P.

http://im.yahoo.com

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html