ti na dialekso...

DJ Art djart at freemail.gr
Tue Feb 22 13:26:00 EET 2000

KBG wrote:

> 1. Exo tin dianomi redhat 6.0 Krinete eparkis gia ta simerina dedomena i
> exei kseperastei, opos poloi lene (oxi apo tin lista)

Καλή είναι. Μπορείς να κατεβάσεις όσα πακέτα από την 6.1 θέλεις για να
τα αναβαθμίσεις. Π.χ. καινούρια KDE,  QT, GNOME, WMAKER, τα ίδια τα Χ
κλπ κλπ ... Δεν είναι ανάγκη "ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ" να αναβαθμίζεις
συνέχεια ... μπορείς να κατεβάζεις τα καινούρια πακέτα.

> 2. An xreiazete antikatastasi, poia apo tis dyo dianomes tha moy
> proteinate? tin redhat 6.1 h, thn dianomi ths corel?

Αν φυσικά αποφασίσεις να "αναβαθμίσεις" δεν θα σου πρότεινα κανένα από
τα δύο. Περίμενε να βγεί το RedHat 6.2 ;-))) (βγαίνει, τώρα
είναι σε beta ...)

> 3. Edo kai liges meres kykloforisan ta -na ta po, na min ta po- 2000.
> Ayti tin stigmi exo ta 98 second edition (se dual boot me to linux

Μισό λεπτό. Παιχνίδια θές ή δεν θες να παίζεις ??? Σκέψου το.

> 4. Se ligo vgainei dorean to BEos 5. Aksizei kapoios na fortosei to
> mixanima toy me ayto to vari alla kalo leitoyrgiko?

Για μισό και πάλι. Κάπου είδα (λέγε με RAM) ότι το BEOS (free) είναι 60
ΜΒ και μπορείς να το τρέξεις από το Desktop των Windows !!!! Αληθεύει
>???

Και μάλιστα έλεγε στο RAM ότι δεν υπάρχει πρόβλημα τώρα με τη Micro$oft
και τα δικαστήρια, οι μετα-πωλητές θα μπορούν να δίνουν ΚΑΙ το ΒΕOS μαζί
με τα προ-εγκατεστημένα Windows (γιατί υπήρχε μία "άδεια" από τη
Micro$oft για τα νεο-πουληθέντα PC που έχουν τα προεγκατεστημένα
Windows, αλλά τελικά η άδεια αυτή δεν καταφέρνει να "τσακώσει" το BEOS

| DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>      |
| Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras    |
| Maintaining http://www.linux.gr                         |
| Visit http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319  |