Coreled No2

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Mon Feb 21 22:11:04 EET 2000

Hello Linux-greek-users!

  On 21 Feb 00, Linux-greek-users wrote to DJ Art with subject "Re: Coreled
No2":

 >>> tipota. Episeis polla programmata se RPM den briskoun to bash
 >>> kai basika libs pou uparxoun. Einai megalh manoubra na to
 >>> dior8wsw auto?
 >>
 >> Εξαρτάται τί θεωρείς μανούβρα: Είναι μπελάς να κάνεις ένα
 >> backup το /home και να "πετάξεις" ένα format ??

 L> Emmm, tha protimousa na min eblepa tetoies "symboules" edw mesa.
 L> Para mono an einai APOLYTWS aparaitito (p.x. rootshell)

Mixalh, sygnwmmh poy 8a diafwnhsw mazi sou.

To gegonos oti 8a protimousa h hli8iothta na htan poinikopoihmenh de shmainei
oti symbainei to idio me to dikaiwma toy ka8enos na thn ekfrazei....

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html