KDE Kollhmata & fonts

Antonis Tsolomitis atsol1 at iris.math.aegean.gr
Mon Feb 21 18:46:58 EET 2000

> 3ekollane. Prepei na einai kapoia malakia me to ISO-8859-7 twn ellinikwn
> fonts (isws prepei na dilw8ei san ISO-8859-1).

Dev vomizw. To Netscape sto Mandrake 6.1 kai sto 7.0
aveksartnta apo ta fonts ama dev blepei diktyo eite afou avoiksei
kollaei gia wra eite kollaei mia kai kaln kai nsyxazeis :-)

Av gia paradeigma exeis avoixtn tnv syvdesn me to modem
kai meta snkwseis Netscape 0a doulepsei swsta. Twra epeidn
to executable tou Netscape dev to ftixvei n etaireia pou diavemei to Linux
ayto eivai kapoio bug apo tn mava tou. Pavtws dev exei sxesn me ta
ellnvika. Ektos kai av exeis kapoia apodeiksn. Av bgaleis
ta ellnvika kai ksavasnkwseis X kai Netscape kai mas pei oti twra
douleuei. Opote to ksavablepoume...

To exw ksavapei alla va to pw akoma mia fora:
To rpm twv ellnvikwv fonts katargei to link
/usr/X11R6/lib/X11/XF86Config
Avtigrafei to /etc/XF86Config sto /usr/X11R6/lib/X11/
kai se ayto pros0etei ta paths gia ta ellnvika.

Evw sto Mandrake 6.1 ayto dev eivai problnma sto 7.0 eivai
kai gia va doulepsouv ta ellnvika prepei va ektelestei:
cp /usr/X11R6/lib/X11/XF86Config /etc/
File exists. Overwrite? y

(krata kai kaveva backup apo to /etc/XF86Config prwta)

Kai restart X.

Oso gia to poso argei n ekkivnsn tou KDE, dev bazeis afterstep? :-)
Pavtws auto dev exei sxesn para me to oti to KDE eivai bary
kai n karta grafikwv & epeksergastns & RAM pou
exeis dev eivai grngora/arketa.

AT.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html