serial port (UART)

Panagiotis Voudouris panos at panos.uklinux.net
Mon Feb 21 15:08:10 EET 2000

Hammer wrote:

> Bre paidia san meros mias ylopoihshs:
>
> 8elw na steilw sth seiriakh 8yra mia seira apo xarakthres (p.x.
> W,\0,W,\0,W,\0,\0,\0,W, ...) me sygkekrimeno ry8mo (p.x. 300cps)
>
> To leitourgiko systhma 8a einai (dystoixws) windows alla h glwssa
> programmatismou mporei na einai opoiadhpote...

Auto einai OS specific problhma.

> Sas parakalw mipws exei kaneis idea apo seiriakh 8yra gia na boh8hsei...
> dioti psaxnw mhnes twra kai den exw brei tipota :-(

Pou eya3es? :)) Koita to Section 6 sto
ftp://rtfm.mit.edu/pub/usenet-by-group/news.answers/msdos-programmer-faq
Epeidh to 8ema einai ektos listas 8a sou steilw perissotera me proswpiko
argoetra giati twra biaaaaaaaazomaiiiiiiiiiiiii...

Panos

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html