aytomato anoigma url apo mail client xwris diki moy parembash

Nikos Theodorou ntheo at math.auth.gr
Sat Feb 19 19:25:00 EET 2000

Καλησπέρα.

Υπάρχει τρόπος (πρόγραμμα ή οτιδήποτε άλλο) ώστε, από ένα κείμενο
e-mail, να αναγνωρίζονται οι σύνδεσμοι (links) και να μου ανοίγουν με
κάποιον browser λίγων απαιτήσεων (πχ. lynx) κάποια κονσόλα ή ένα
ελαχιστοποιημένο (minimized) xterm ;
Ακόμη περισσότερο, αν αυτά τα γράμματα βρίσκονται όλα σε έναν φάκελο
(πχ. ~/nsmail/url) να ξεκινά με το πρώτο, να βλέπει τον πρώτο σύνδεσμο,
να ξεκινάει το lynx με τον τρόπο που είπα, να κάθεται στην τοποθεσία για
π.χ. 3 δευτερόλεπτα, να πηγαίνει στο δεύτερο... κ.ο.κ. Όταν τελειώσει με
το πρώτο γράμμα, να πάει στο δεύετερο, να κάνει την ίδια δουλεια, κ.ο.κ.
έως ότου ολοκληρώσει με όλα τα γράμματα του εν λόγω φακέλου.

Ίσως ένα αρχείο σεναρίου Perl..... αλλα.... δεν ξέρω Perl.

--
Νίκος Θεοδώρου (Gordon)
WEB:    www.math.auth.gr/~ntheo
E-MAIL: ntheo at math.auth.gr
ICQ:    8904772

Υ.Γ. :  Η τελευταία ταινία επιστημονικής φαντασίας που είδα ήταν το
<<Star Trek: Η Εξέγερση>> :-)))

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html