Linux vs..???

Kwsths math1890 at edu.uch.gr
Sat Feb 19 10:45:11 EET 2000

At 08:22 ðì 19/2/2000 +0200, Thanasis Kostopoulos wrote:
><snip>
>
>giati me lyph? Mia "kontra" anamesa sta OS' es panta 3ypnaei ta aimata  :)

nai alla den einai einai h katallhlh lista gi auto...
to 8ema einai xilioeipwmeno kai bareto  mexri ahdias...ase pou den yparxei
logos na katebazoume axrhsta mail...
opoios 8elei xrhsimopoiei to ena leitourgiko h to allo h kai ta  dyo...
ti na syzhtame twra?
ante na arxisoume kai to  an einai kalliteres oi 3an8ies h oi melaxrines..
8a einai kai  pio endiaferon...

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html