Kernel & make clean

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Sat Feb 19 02:15:21 EET 2000

Hello Linux-greek-users!

  On 19 Feb 00, Linux-greek-users wrote to All with subject "Kernel & make
clean":

 L>   Παρατηρησα στο documentation του kernel (2.2.xx) πώς αμέσως
 L> μετά το "make dep" αναφέρει το make zImage/bzImage και όχι το make clean.
 L> Τελικά το make clean τί ακριβώς κάνει ???

Ka8arizei object files, executables, libraries, ktl ktl apo prohgoumena builds
- meneis mono me ta source files.

 L> Και σε ποιά περίπτωση θα μπορούσε κανείς να το παραλείψει μετά το
 L> make dep ??

Se oles, ektos ths periptwshs poy to make den exei antilhf8ei mia allagh se
kapoio source file (pragma poy symbainei synh8ws an kati den paei kala me to
roloi sou). 8a to katalabeis apo to gegonos oti an kaneis aplws make, 8a sou
bgalei kapoio error sto compilation h (spanio alla oxi adynato) 8a sou ftiaksei
problhmatiko kernel. Mporei na symbei kai liges fores meta apo extremely heavy
patching - den kserw giati alla to make merikes fores ta paizei se poly
periploka build trees. Tote tou foras kai ena make clean gia sigouria.

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html