FYI: vmware beta 2 + freebsd

Panos Katsaloulis teras at writeme.com
Fri Feb 18 13:20:49 EET 2000

In article <38ACF05F.5B76E3E5 at usa.net>,
	Leonidas Tzimis <tzimis at usa.net> writes:
> Geia sas,
>
> Me tin eykairia tis koubentas gia to vmware, mia erwtisi.
>
> Mporw na syndethw sto Internet me winmodem (poy DEN anagnorizei to
> Linux) mesa apo parathyro tou windows98 mesw toy vmware ?
>
> Eyxaristw

Dystyxws oxi.
An eixes diabasei to FAQ toy vmware 9a eblepes pws ta winmodem den
yposthrizontai.

Genika me to vmware den yposthrizetai o,tidhpote den yposthrizetai kai sto
Linux. Me e3airesh kapoia perifereiaka poy 9ewrhtika yposthrizontai sto
linux alla den yparxoyn drivers gia ayta - opws win-printer, win-scanner,
soft-DVD-decoder - mia poy oysiastika toso h parallhlh 9yra oso kai to
DVD-ROM yposthrizontai.
To problhma dhl. me to vmware einai sto hardware. Ta proigoymena proionta
exoyn problhma sto software. Ta win-modem exoyn problhma kai sto hadrware
kai sto software.

Lysh: poyla to mia poy ola ta winmodem mono ka9ysterhsh einai kai pare ena
_kanoniko_ modem :)
Ektos bebaia an exeis Lucent PCI... (des sta archives)

--
Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop:
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html