kernel panic

Nicholas liquidox at NigHtRaIN.itacs.to
Wed Feb 16 23:27:58 EET 2000

Kwsths wrote:

> At 01:37 ìì 16/2/2000 +0200, Michalis Kabrianis wrote:
> > >
> > > basika ekana kai boot me rescue disk kai otan phga na kanw mount to native
> > > mou
> > > peta3e to gnwsto mynhma oti den einai tetoio filesystem h oti exei bad
> > > superblock...
> > > kai auto htan pou mou bale thn idea oti kati pragmatiko eixe symbei:>
> > >
> > > Kwstas
> >
> >Gia kane re Kwsta boot me disketta kai dwse tou "fdisk -l /dev/hda" na deis,
> >sou leei typos 83 to hda1?
> nai nai...to prwto pou phga kai ekana htan kai edeixne linux native kai swap...
> h plaka einai pws dokimasa na kanw kai mount me vfat kai to ekane
> kanonika..alla sto ls htan adeio!
> den me blepw na glitwnw to format...eytyxws yparxei kai to backup pou 8a me
> glitwsei
> apo to settarisma...
> alla apo thn allh mou fainetai periergh h olh istoria afou ta linux
> partitions den ta aggi3a..

-=-=-=-=-
(Nomizo) oti exeis dhmioyrghsh fat partition sto hda1 alla den exeis
aggi3ei to MBR (master boot record) giayto eno kaneis mount me fat
einai petõxhmeno && einai adeio dioti poly apla exeis diagra3ei ta panta ;-(

--
Nicholas

System panic: Cannot find windows, exit through the door?

 10:29pm  up  3:08,  5 users,  load average: 0.16, 0.19, 0.10

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html