FYI: vmware beta 2 + freebsd

Panos Katsaloulis teras at writeme.com
Wed Feb 16 16:12:34 EET 2000

In article <38AA78D8.7BE8BB8D at hol.gr>,
	roryt at hol.gr (Ioannis Ioannou) writes:
> Pros enimerwsi : toso to vmware beta 2 petaei, oso kai h ypostiriksi
> tou gia FreeBSD einai mpompa (gia OS/2 den dokimasa akomi).
> (Epitelous mporesa na riksw BSD - elipsi eleytherou diskou,
> to ebala se virtual disk katw apo linux)
> BTW, poios elege oti h egkatastsi tou FreeBSD einai diskoli ?
> Emena mia xara mou fanike, ola pigane roloi, kai malista
> mporw na pw oti poio demeni apo polles Linux distributions
> pou exw dokimasei

To idio ekana kai egw parepiptontws.
H egkatastash FreeBSD se *keno* disko ('h virtual :) einai ontws eykolh,
alla otan prospa9hsa arxika na kanw egkatastash sto systhma moy sto deytero
skhro, (exontas hdh win98, corel linux, allo linux partition kai beos) htan
enas efialths, poy isws ofeiletai ston tropo poy diaxeirizetai ta
partitions to BSD kai sthn diafoertikh onomatologia.

--
Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop:
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html