Provlima eggatastasis pci modem

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Feb 16 02:30:52 EET 2000

On Wed, Feb 16, 2000 at 01:37:41AM +0200, linux wrote:

> Geia sas...
>
> Prosfata eggatestisa to Mandrake 7.0 Enw loipon tis upoloipes suskeues
> tis anagnorizei kanonika to modem de leei na to anagnorisei me
> tipota...
>
> To modem einai eswteriko PCI kai ta windows to vlepoun ws:  "Rockwell
> HCF 56K Speakerphone PCI Modem".  An mporei na voi8isei kapois
> parakalo as apantisei i as mou stilei e-mail: ionpap at usa.net Euxaristo
> ek twn proterwn

To mustiko einai to string "HCF" pou shmainei oti dustuxws to modem sou
einai WinModem, kai DEN paizei me linux.

--
Giorgos Keramidas, < keramida @ ceid . upatras . gr >
For my public PGP key: finger keramida at diogenis.ceid.upatras.gr
PGP fingerprint, phone and address in the headers of this message.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html