MesaGL w/ various Graph.Cards ...

Panos Katsaloulis teras at writeme.com
Tue Feb 15 16:33:58 EET 2000

In article <38A804CD.9FFE1E4E at freemail.gr>,
	djart at freemail.gr (DJ Art) writes:
> Ωχ, πώς καταλαβαίνω αν "παίζει" με h/w accel ή software accel ???
> Εξαρτάται από τον X-driver, σωστά ??

Μωρέ θα το καταλάβεις!!!
Αν το παιχνίδι είναι αδύνατον να το τρέξεις & να το παίξεις τότε δεν έχεις
hardware acceleration!

Οχι, από τη mesa εξαρτάται (ειδικά για το Q3).
Πάντως τα Χ δεν έχουν σχέση (σχεδόν) καθόλου.

> Χμ, το q3demo που είχα δοκιμάσει δεν είχε mesa μαζί του (νομίζω)... Είχε
> μόνο ένα .so για την voodoo (το οποίο και πάλι ήθελε να έχεις από πρίν
> τη mesa) ....

Εχει. Αλλά όχι την πλήρη έκδοση. Μόνο τη library (αυτό το .so αρχείο που
λες...) Αλλά και να μην έχει, αν εγκαταστήσεις τη mesa δεν θα έχει πρόβλημα.
Είναι αρκετά χαλαρό το Q3 σχετικά με τη mesa - πιο πολύ από όσο πρέπει.

> Τί είναι το DRI ???

Αν δεν έχεις Voodoo3 ή κάτι ανάλογο δεν σε απασχολεί.
Πρακτικά (αν και «επιστημονικά» το εξήγησε ο Βασίλης) μπορείς να παίζεις Q3
σε παράθυρο στα Χ με πλήρη hardware acceleration (όχι μόνο σε full-screen).
Xα!

Υ.Γ. Η Voodoo3 είναι 3D επιταχυντής και κάρτα γραφικών 2 σε 1.
--
Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop:
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html