LINUX PROXY SERVER ???

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Feb 15 04:14:39 EET 2000

[message auto-converted to greeklish by gnus/5.7]

"Mamoulis Costas" <cmamouli at compulink.gr> writes:

> Yaxvw plnrofories gia to pws 8a stnsw eva Linux (Suse 6.3) sav proxy
> cache file server.  Eimai arketa veos xrnstns tou Linux kai 8a n8ela
> va to stnsw sav SMTP se eva Internet Provider.  Opoiadnpote bon8eia
> eivai euprosdktn.  Parakalw apavtnste mou me e-mail.  Euxaristw

An theleis "proxy" server, dnladn mia topiki cache gia tous web browsers
sou, tote auto pou theleis einai to Squid.

An apo tin alli theleis ena mail server, giati to SMTP pou aneferes oi
mail servers to xrhsimopoioun, tote uparxoun diafores luseis.  Polloi
xrhsimopoioun to qmail, epeidi einai leei to pio eukolo sto setup tou.

Telika omws, esy eisai autos pou prepei na ksekathariseis ti theleis.
Proxy h mail server.

--
Giorgos Keramidas, < keramida @ ceid . upatras . gr >
For my public PGP key: finger keramida at diogenis.ceid.upatras.gr
PGP fingerprint, phone and address in the headers of this message.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html