Samba

Γιώργος Ευθήμερος efthimeros at hotmail.com
Mon Feb 14 21:20:00 EET 2000

Την καλησπέρα μου στη λίστα!

Παιδιά με έχετε βοηθήσει τόσο πολύ, που πρώτον σας ευχαριστώ, και δεύτερον
ξαναζητάω τη βοήθειά σας.

Ξέρει κανείς ποιά settings χρειάζονται στο [global] μέρος του /etc/smb.conf,
ώστε το λιναξάκι μου (Mandrake 7.0) να γίνει μέρος του τοπικού ΝΤ
domain/workgroup, και να μοιράζομαι εκτυπωτές/αρχεία με τους υπόλοιπους
Win9x/NT users? Βασικά, θα ήθελα να μάθω αν και πώς γίνεται να κάνω το box
μου client στον ΝΤ/SMB server μας, να παίρνει encrypted passwords από εκεί
και να μη χρειαστεί να φτιάχνω λογαριασμούς και χρήστες στο box μου.

Διάβασα τα HOW-TO's (το SAMBA How-to είναι αισχρό!) και τα man pages, αλλά
δεν βρήκα άκρη. Έκανα κάμποσες απόπειρες με ένα πειραματικό smb.conf δικό
μου, αλλά καμμία επαφή με τα Win μηχανήματα.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων, και συγγνώμη αν σας κούρασα.

Γιώργος Ευθήμερος

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html