lexika se linux

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Mon Feb 14 11:48:48 EET 2000

Panos Katsaloulis wrote:

> Einai omws bary san efarmogh apo mono toy - kai poly peinaleo ws pros th
> mnhmh. Parola ayta otan (dehsei na) 3ekinhsei h efarmogh trexei sxedon me
> thn idia taxythta (ektos an xreiazontai polles "koybentes" me ta grafika,
> opote ka9ysterei symantika)

Mpa... Me mia version toy Wine merikous mhnes prin, etreksa to Unreal me Voodoo2
(exontas kanei compile MesaGL me Voodoo2 support) kai etrexe kanonikotata, se
800x600, xrhsimopoiontas th Voodoo kai me poly kalo hxo. To Unreal einai vary
apo mono toy, opote to gegonos oti to mhxanhma einai PII @350 me 128MB RAM einai
asxeto sthn prokeimenh periptosh. Nomizo dhladh...

T.

--
Theodore=J.=Soldatos=_\_="There=is=always=a=bug=somewhere",=said==HAL=to=the==
=  theodore at eexi.gr =_/_==Ultimate=Programmer,=and=turned=off=the=air=supply.=
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html