Kati ektos linux

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Mon Feb 14 02:25:04 EET 2000

Hello Stavros!

  On 09 Feb 00, Stavros wrote to All with subject "Kati ektos linux":

 S> Exw na pw kati pou den exei sxash me linux alla to eida kai mou
 S> thn edwse. To site http://www.greece.co.uk einai piasmeno apo
 S> diafimistikh etairia kai to prosferoun gia kapoia arketa lefta.

E OXI RE POYSTH

Ayto DEN PROKEITAI na to AFHSW na PERASEI ETSI.

Ayrio 8a paw AMESWS na kanw register to unitedkingdom.com.gr KAI DE 8A TOYS TO
POYLHSW OUTE GIA 1.000.000 LIRES AGGLIAS.

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html