sxetika me to gtk+-1.2.6

Bassoukos Tassos abas at aix.meng.auth.gr
Mon Feb 14 02:01:32 EET 2000

On Sun, 13 Feb 2000, Nikos Zounis wrote:

> thelisa na egkatastisw tin ekdosi 1.2.6 tou gtk+ , kai katebasa to
> gtk+-1.2.6.tar.gz , meta to egkatestika kai etrexa  ./configure  ,  make ,
> make install
> kai telos etrexa ldconfig
>
> to apotelesma :
> otan thelw na kanw compile programata , olatous me lene sto ./configure oti
> exw tin ekdosi 1.2.6 alla i lib einai tou 1.2.5 .
> pou mporw na katebasw auto pou thelei ?
> piga www.gkt.org kai den brika tipota sxetiko.
> thanks

Merika brain-damaged distributions bazoun aytes tis biblio8hkes sto
/usr/kati, enw to sketo configure tis bazei sto /usr/local/kati ....

Exe yp' opsin sou oti ta idia distributions exoun etoima paketa gia ayton
ton logo...

Kane ena locate gtk-config kai des pou einai. ean einai sto /usr mallon
mporeis na kaneis ayta (Xwris engyhsh bebaia....) :
(sto directory tou gtk-1.2.6 sources...)

make uninstall
make distclean
./configure --prefix=/usr
make
make install
ldconfig -v

Alla twra pou to skeftomai, kalytera na mhn to kaneis prin mas peis pio
distrib exeis....

Tassos

--
Bassoukos Tassos   +30 31 996011 / +30 93 7109954
 Computer Shaman and Informatics Thaumaturge

May you live in interesting times (old Chinese curse).

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html