BPH8EIA ME HXO

Xenitellis S S.Xenitellis at rhbnc.ac.uk
Sun Feb 13 04:02:01 EET 2000

> ----------

<...pikri istoria...>

> Twra teleytaia den mporv na thn setarw
> giati: "init_module : device or recourse busy".
> Koufa8eite mazi mas.

To "module" prospa8ei na forto8ei alla den vriskei elefthera IRQ i/kai IO
Base 8ires.
Koita sto Sound-HowTo,
sto http://www.linuxdoc.org/HOWTO/Sound-HOWTO.html

> PS: Opoios me boh8hsei kerdizei tsampa eisodo stis synaulies poy paizw.
Eimai makria :)
Ama katafereis kai diavaseis to Sound-HowTo kai vreis tin lisi, tote
kerdizeis
to programma Lilypond, gia na ftiaxneis oraies partitoures, apo to
http://www.gnu.org/software/lilypond/lilypond.html
Kai ama katafereis na metafraseis ta minimata sta ellinika, tote eisai
poly oraios.

Simos Xenitellis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html