wu-2.6.0 kai ls

Kougoulos Ioannis kugjon at panteion.gr
Fri Feb 11 15:57:10 EET 2000

you wrote:

>Geia xara
>

>ekana anava8misi se ena server ton ftp daemon tou se wu-2.6.0
>meta apo auto an ginei login san anonymous den fenete tipota.

apo ton 2.6.0 apofasisan to internal ls na mhn deixnei ta
subdirectories (me th logikh oti to NLST den prepei na fernei
directories giati an kaneis mget pou xrhsimopoiei thn NLST
tha dokimaseis na pareis kai ta directories pou den exei
nohma). Bebaia tha mou peis "twra omws den douleyei oute to
get -R tou ncftp"... Ti na sou pw...den kserw.
An psakseis pantws sth mailing list tou wuftpd tha deis oti
kapoios leei oti prepei na pas sto source kai na breis pou
kanei ena if gia to an to arxeio einai directory kai na
to baleis se comments.
Pantws to ls -l prepei na sou ta deixnei ola (efoson
xrhsimopoieis to external ls), kai oi browsers na mhn
exoun problhma.

--
John Kougoulos
open64("/export/home/kugjon/.signature", O_RDONLY) Err#2 ENOENT
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html