CAPSLOCK + kikbd

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Fri Feb 11 10:42:50 EET 2000

Panos Katsaloulis wrote:

> Δεν ξέρω αν μου εμφανίστηκε τώρα λόγω λάθους μου ή αν είναι bug.

 Δεν είναι λάθος σου, είναι bug μέσα στον X-Server και στο
 πώς "βγάζει" τα κεφαλαία σε άλλα locales πέραν του iso8859-1
 (μάλλον για να ακριβολογούμε, είναι πρόβλημα μέσα στην XLib).

> Με τα αγγλικά είναι ΟΚ, αλλά για να έχω κεφαλαία στα ελληνικά μπορώ μόνο αν
> πατώ συνέχεια το SHIFT...

 Πήγαινε στο "Advanced" και ενεργοποίησε το "Emulate Caps Lock".
 Από κει και έπειτα, όταν πατάς Caps-Lock, το led του πληκτρολογίου
 σου δεν θα ανάβει, αλλά θα αλλάζει χρώμα η ένδειξη του kikbd.

 Δημήτρης
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html