Sendmail Relay

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Feb 10 15:42:45 EET 2000

On Wed, Feb 09, 2000 at 11:55:26AM +0200, Antonis Malihutsakis wrote:
> Kalhspera se olous,
>
> Exw to ekshs provlhma. Exw sthsei to sendmail me kapoia virtual
> domains kai 8elw na tou pw na kanei relay apo ola ta diktya gia ola ta
> diktya. To provlima einai oti twra mporei na steilei kapoios e-mail
> se domain ektos tou dikou mou diktiou mono an exei kanei login se
> emena (mesw dial up) kai exei parei IP apo to diko mou diktyo. an as
> poume synde8ei ston Otenet h opoudhpote allou kai oxi se mena, kai
> prospa8hsei na steilei mail se domain pou den anhkei se mena pairnei
> to munhma "Relaying Denyied". Exw vrei tropo na mporw na tou pw na
> kanei Relay se ena sygkekrimeno domain h diktyo alla egw 8elw na toy
> pw na to kanei gia ola ta diktya kai domains. Kaneis kamia idea?

An ksereis oti oi xrhstes sou 8a mpainoun apo OteNet gia paradeigma,
tote... mporeis na breis kai tin grammi pou ksekinaei me Kaccess sto
sendmail.cf sou, na tin allakseis se:

	Kaccess hash -o /etc/mail/access

kai meta na ftiakseis to /etc/mail/access san aplo text arxeio na
periexei ta ekshs:

	otenet.gr	RELAY

Ystera, trexeis mesa sto /etc/mail san root tin entoli:

	# makemap hash access < access

kai ksanaksekinas to sendmail.

To format tou access arxeiou den einai tipota idiaitera periergo, kai
mporeis na katalabeis ti mporei na kanei, koitwntas to parakatw:

	# cat /etc/mail/access
	aol.com		REJECT
	hotmail.com	REJECT
	yahoo.com	REJECT
	yahoo.co.uk	REJECT
	otenet.gr	RELAY
	forthnet.gr	RELAY
	ceid.upatras.gr	OK

kai diabazontas to parakatw apospasma apo to src/sendmail/cf/README:

	The value part of the map can contain:

	OK              Accept mail even if other rules in the
                        running ruleset would reject it, for example,
                        if the domain name is unresolvable.
	RELAY           Accept mail addressed to the indicated domain or
                        received from the indicated domain for relaying
                        through your SMTP server.  RELAY also serves as
                        an implicit OK for the other checks.
	REJECT          Reject the sender or recipient with a general
                        purpose message.
	DISCARD         Discard the message completely using the
                        $#discard mailer.  This only works for sender
                        addresses (i.e., it indicates that you should
                        discard anything received from the indicated
                        domain).
	### any text    where ### is an RFC 821 compliant error code
                        and "any text" is a message to return for
                        the command.

--
Giorgos Keramidas, < keramida @ ceid . upatras . gr >
For my public PGP key: finger keramida at diogenis.ceid.upatras.gr
PGP fingerprint, phone and address in the headers of this message.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html