file transfer through mgetty

Nikos Mavroyanopoulos nmav at hellug.gr
Thu Feb 10 19:42:12 EET 2000

On Thu, Feb 10, 2000 at 03:03:03PM +0000, No Name wrote:
> Exw ena mixanima sto spiti ki ena sto grafeio. Kai ta dyo trexoyn RH
> 6.1... Exw setarei tin mgetty etsi wste na mporw na kanw login sto
> mixanima toy spitioy. Mexri edw ola kala.
> Pws mporw omws na metaferw arxeia apo to spiti sto grafeio mesa apo
> ayti ti diadikasia?
lrzsz... Me "sz file1 file2" katevazeis enw me rz stelneis...
Tha prepei na exeis kai kapoio terminal pou na ypostirizei zmodem
(to minicom doulevei).
H alli lysi einai na dineis ppp, kai na katevazeis me ftp:)

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at hellug.gr
Always remember you're unique - just like everyone else.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html