X server

Bassoukos Tassos abas at aix.meng.auth.gr
Wed Feb 9 15:30:08 EET 2000

On Wed, 9 Feb 2000, Harris Kosmidhs wrote:

> On Wed, 9 Feb 2000, Kleanthis Kremmidas wrote:
>
> > Ti programa etre3es ??
> > To signal me ton arithmo 11 einai to SEGV (Invalid memory reference) kai
> > logika prepei na exeis gemisei kai me core files mias to signal auto rixei
> > cores.
>
> Trexo ena neuroniko diktuo.
> To neuroniko den kollhse oute stamathse.
> Tis teleutaies 10 ores trexei kanonika.
>
> Pote dhmiourghte tetoio problhma?
>
> Harris

Posh mnhmh exeis ? posh mnhmh pianei to programma? posh mnhmh pianoun ta X
otan trexoun?

--
Bassoukos Tassos   +30 31 996011 / +30 93 7109954
 Computer Shaman and Informatics Thaumaturge

May you live in interesting times (old Chinese curse).

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html