netdate no longer works

Pallas Georgios gpall at hal.csd.auth.gr
Mon Feb 7 11:34:46 EET 2000

On Sun, Feb 06, 2000 at 05:34:06PM +0200, Giorgos Keramidas wrote:
> On Sun, Feb 06, 2000 at 08:23:40AM +0200, Giorgos Pallas wrote:
> >
> > Kathoti douleuo sto NOC tou auth mporo na sou po oti logo allagis tis
> > katanomis ypiresion ana servers to clock.auth.gr einai alias sto
> > mixanima philippos to opoio den trexei pia ntp, dokimase :
>
> Um, nai. kai uparxei periptosi to alias na paei pali ekei pou itan prwta
> (dhl. sto mnxavnma pou trexei ntp)?

Ta pramata exoun os eksis...
Ektos apo to netdate yparxei kai to ntpdate.
To netdate milaei RFC868 enw to ntp einai RFC1305 me ypostirijh gia RFC1059 & RFC1119.
To ntp pote den stamatise na trexei sto philippos (clock.auth.gr).
Apla to RFC1305 den mporei na apantisei se RFC868.

The moral => use ntpdate

Pallas Giorgos
NOC (Network Operation Centre)
gpall at hal.csd.auth.gr