netmod kai multilink ppp

Alexander Yohalas agio at intranet.gr
Mon Feb 7 09:46:29 EET 2000

I.Ioannou wrote:

> Exw kanei anabathmisi se 2.1 version. H entoli atb0 xreiazetai gia na
> energopoiiseis to ml-ppp. To thema einai oti to manual leei oti an exeis
> energopoiisei to ml-ppp, kai dwseis ATKSS0 h ATKaS0 tote apenergopoieis to
> Bandwidth on Demand, kai douleoun kai ta dyo kanalia amesws. Fey omws , to
> modem apantaei connect 64000. Den kserw an apla einai lathos tou minimatos,

Ayto akribws symabainei- to mhnyma einai sta0ero. Apla dokimase na kaneis p.x.
ena ftp apo kapoio "kontino" meros me megalo eyros zwnhs, wste an bebaiw0eis oti
pragmati syndeesai kai me ta 2 kanalia (p.x. exeis ry0moys lhpshs panw apo
7.5kbytes/s) kai oti de soy symbainei to problhma me tis synexeis klhseis-an kai
ayto symbainei mono otan den exeis syndesh ml-ppp.Agnohse o mhnyma kai synexise.

AlxUnderNet :-) 42

--
Alexander Yohalas, Computer Engineer
R ? D Dept., INTRACOM S.A.