Caldera openLinux => Provlimata

DJ Art djart at freemail.gr
Mon Feb 7 00:01:11 EET 2000

KBG wrote:

> Me eixes rotisei ti kathigitis einai. Pliroforikos...

Βέβαια, αυτό δεν σημαίνει τίποτα :-))

>Mipos mporeite episeis na moy peite ti einai ayto? Caldera vs Micro$oft?
>Apo
>poy kai "OS" poy?
>
>http://www.drdos.com/

Δηλαδή, τι ΔΕΝ κατάλαβες ??? Αυτό το site είναι "χειρότερο" και από
man-page. Πρέπει, για να πάρεις "πρέφα" τί γίνεται, να διαβάζεις ...
διαβάζεις .... διαβάζεις ....
.......μετά από εβδομάδες .......... διαβάζεις ...... διαβάζεις
Δεν θα ήταν άσχημο να έχεις και 2-3 δικηγόρους δίπλα για "να στο κάνουν
λιανά".

Έπειτα, η έξυπνη λύση, είναι να δείς καμιά είδηση σε κανά περιδικό, σε
κανά slashdot, όπου θα το έχουν κάνει ήδη "λιανά" :-))  (πολύ πλάκα έχει
.... ακούς εκεί λιανά :) μου θυμίζει την ταινία "Ο δικηγόρος του
διαβόλου" .... και στο τέλος αποδείχθηκε ότι όχι μόνο οι δικηγόροι είναι
"..." (να μην θίξω και κανέναν, εγώ δεν είπα τίποτα :) αλλά και οι
δημοσιογράφοι είναι "....". Δεν υπάρχει περίπτωση να ξεφύγεις ......
:-)))

| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
| Personal Linux Page:                                    |
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html