ANADRASH: Protasi gia 3-gramma stin perigrafi tis ellininis glossas

DJ Art djart at freemail.gr
Sun Feb 6 13:37:15 EET 2000

Giorgos Pallas wrote:

> Θυμάμαι κάτι συμμαθητές μου στην πρώτη λυκείου που για να πάνε στη βουλή
> των εφήβων είχανε περιγράψει σε εκείνη την έκθεση που έπρεπε να γράψεις
> οτι ζούμε σε ενα σκοταδιστικό, προπαγανδιστικό, ανηλεή, πυχτό Μεσαίωνα.

Ναί, κάτι τέτοια ζητάνε για να σε "περάσουνε" στην βουλή. Και μετά,
βλέπεις κάτι μαλ@#$σμένα να λένε τις ίδιες μαλ$@#ιες. Η όλη βουλή των
Εφήβων είναι μια μαλ@#$ία και μισή, ενώ το όλο σύστημα διόρθωσης/κλπ ...
είναι διεφθαρμένο, αλλά και μή υγιές.
Αυτά γίνεται όταν δίνεις το "root password" σε φιλόλογους ΜΟΝΟ.

Και να φανταστείς πως τις μαλ$#@%ίες που γράφουνε, τις γράφουνε οι ίδιοι
οι φροντιστές-φιλόλογοι (και όχι τα παιδιά). Μία έκθεση διορθωμένη που
είχα δεί και έπαιρνε γύρω στο 19 και φυσικά "πέρναγε" έλεγε, εκτός από
τα "Μεσαιωνικά", τα εξής:

"Οι νέοι δεν ξέρουν να διασκεδάζουν, παρασύρονται από την "τρομοκρατία"
της Rock (αν είναι δυνατόν !!!!), η οποία Rock τους ωθεί στα ναρκωτικά,
στην βία, στην τρομοκρατία, ενώ θα έπρεπε να ακούνε κλασσική μουσική
!!!!!!!" (σοβαρολογώ --> ακόμα θυμάμαι πόσο βρισίδι έφαγε ο φιλόλογος
που την "πέρασε" και πόσο γέλιο ρίξαμε με τον δικό μου "φροντιστή", ο
οποίος ευτυχώς ανήκει στο "Υγιές" μέρος, ένα είδος υπό εξαφάνιση)

Και φυσικά, η έκθεση ήταν ΓΕΜΑΤΗ στην ασυνταξία και στα προβλήματα
έκφρασης, αλλά γοήτευαν οι μαλ@#$ίες που περιείχε (στη συνέχεια μίλαγε
για την Εκκλησία, για το κατηχητικό κλπ ....)

Ειλικρινά συγγνώμη για το off-topic, αλλά ..... αγανάκτισα !!

| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
| Personal Linux Page:                                    |
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html