Ssh2 problems

DJ Art djart at freemail.gr
Sat Feb 5 01:24:39 EET 2000

DJ Art wrote:

> Παίρνω το εξής μήνυμα, όταν προσπαθώ να συνδεθώ μέσω ssh2 σε έναν host:
>
> $ ssh2 HOSTNAME.HOST.DOMAIN
> USERS's password:
>
> Disconnected; protocol error (Protocol error: packet too long:
> -1020145026.).
> $
>
> Τί θα μπορούσε να φταίει ???

<Νευρικός κλονισμός>

Ε, δεν το πιστεύω
   Δεν το πιστεύω
   Δεν το πιστεύω
Δεν θέλω να το πιστέψω
Δεν θέλω να το πιστέψω
Δεν θέλω να το πιστέψω

</Νευρικός κλονισμός>

Περίπου 1 η ώρα το βράδυ. Εκεί που κάθομαι μπροστά στο linux,
συνδεδεμένος στο Internet και σκεπτόμενος τί άλλο να
κάνω/επισκεφτώ/κατεβάσω, μου περνάει από το μυαλό μιά **μαλακία** :) που
σκεπτόμουν εδώ και μέρες: Αφού ΚΑΙ ο host τρέχει RedHat, να του πάρω με
ftp τα εκτελέσιμα (τα οποία ως γνωστόν είναι αποτέλεσμα από
compilation). Κατεβάζω το ssh2 μόνο. Το τρέχω. Δουλεύει.
Δηλαδή, τί να κάνω ??? Να κλειστώ σε ψυχιατρείο ή να γίνω παπάς σε
μοναστήρι ???

Και γιατί δεν δούλευε το εκτελέσιμο της ίδιας έκδοσης που είχα τότε
εγκαταστήσει από rpm ??? Γιατί ??? Γιατί ?? Μα γιατί ??? Και τώρα τί να
κάνω ??? Να πάρω αράδα τα binaries του host ???

Και μάλιστα, από τα configuration files, όλα τα έχω αφήσει στη θέση
τους: τα κλειδιά στο $HOME, το identification, το port 22 κλπ .... Και
αντί για:

$ ssh2 HOSTNAME.HOST.DOMAIN
USERS's password:

μου βγάζει:

$ ssh2 HOSTNAME.HOST.DOMAIN
Passphrase for key "/home/USER/.ssh2/id_dsa_1024_a" with comment
"1024-bit dsa, USER at localhost.localdomain, Wed Nov 10 1999 12:53:10
+0200":

Κάνω και εγώ το εξής  πείραμα: Βγαίνω από τον host, ξανατρέχω ssh2 και
δίνω λανθασμένο passphrase. Και σαν τί λέτε να μου έβγαλε ??? Αυτό:

Disconnected; protocol error (Protocol error: packet too long:
-1020145026.)

(Καλά, το τελευταίο νούμερο αλλάζει κάθε φορά ....) Που σημαίνει πως
παλιότερα, για κάποιο μυστήριο λόγο, δεν "έβλεπε" το identification. Και
τώρα γιατί το είδε ?? Αφού τα configs τα άφησα ώς έχουν !!!!

Το παραμύθι μάλλον, δεν τελειώνει εδώ ... Θα ξανακάνω compile και θα
"παίξω" με την νεότερη έκδοση. Να βρώ τί φταίει ....

| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
| Personal Linux Page:                                    |
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html