Linux-Greek-Users FAQ !!

DJ Art djart at freemail.gr
Fri Feb 4 11:23:45 EET 2000

Λοιπόν, υπάρχει η έκδοση 0.01 *beta* του FAQ, διαθέσιμη στο κοινό στην
ακόλουθη address:
http://homepages.pathfinder.gr/lgu_faq/index.html

Εξηγώ: Στο παραπάνω μέρος δεν θα βρείτε τίποτα παραπάνω, παρά ένα index,
δηλαδή η μόνη δουλειά που έχει γίνει είναι το "ξεκαθάρισμα" και η εύρεση
ερωτήσεων **μόνο**, από το 1997. Όσες ερωτήσεις διαθέτουν απάντηση, αυτή
είναι παρμένη από τις απαντήσεις που είχαν δοθεί στο "τότε" thread.

Αυτό που θέλω είναι να ρίξετε μιά ματιά και να κάνετε ότι
σχόλιο/παρατήρηση/κλπ θέλετε. Απλά, και σύμφωνα με την παραπάνω
παράγραφο, κυρίως δείτε τον "σκελετό" του faq, τις ερωτήσεις που έχουν
γραφτεί, καθώς απαιτείται "συγγραφική" δουλειά για τις απαντήσεις. Και,
δυστυχώς, με ειδοποίησε ο Μάνος Καραγιώργος ότι θα λείπει αρκετούς μήνες
από Υπολογιστές, οπότε η δουλειά που είχε να κάνει (δηλ. η συγγραφή των
απαντήσεων) αναβάλλεται.

ÅðïìÝíùò, üðùò ìïõ åßðå êáé ï ßäéïò: "Ç ÓÕÍÅ×ÅÉÁ ÔÇÒ ÐÑÏÓÐÁÈÅÉÁÒ ÈÁ
ÅÎÁÑÔÇÈÅÉ ÁÐÏ ÔÇÍ ÁÍÔÉÄÑÁÓÇ/ÁÍÁÄÑÁÓÇ ÔÙÍ ÌÅËÙÍ ÔÇÒ LGU". ÏðïéïóäÞðïôå
θέλει να βοηθήσει, ας μου το πεί.
Μπορεί κάποιος να θέλει να γράψει μερικές γραμμές για όποια ερώτηση
θέλει,
ιδιαίτερα σε αυτές χωρίς απάντηση/λανθασμένη απάντηση/outdated
απάντηση/κτλ,
π.χ. 10.8.
Με αυτόν το τρόπο διευρύνεται ο αριθμός των ατόμων που ασχολούνται με το
FAQ, και αυξάνεται η ποιότητά του, χωρίς πολύ κουράση για κανέναν
(...σχεδόν) καθώς τα archives έχουν <<καθαριστεί>> και έχει δημιουργηθεί
το
InDeX με την ερώτηση και ό,τι σχετικό από αυτά. Πάντα, από την αισιόδοξη
πλευρά, αν και πλήρως τεκμηριωμένη.
Εγώ, αυτήν την στιγμή, ασχολούμαι με το 1998, οπότε όποιος θέλει να
βοηθήσει, μπορεί είτε να αναλάβει να γράψει απαντήσεις στις ερωτήσεις
του 1997 (αυτές του index), είτε να ασχοληθεί με το 1999 (ένα μέρος του:
ερωτήσεις/ξεκαθάρισμα/απαντήσεις). Τουλάχιστον, αν δεν βρεθεί κανείς για
"δουλειά", γράψτε μερικές παρατηρήσεις/σχόλια, ώστε να ασχοληθώ εγώ όταν
τελειώσω με το 1998.

=======================================================================================
Χρήσιμα links για όποιον ενδιαφέρεται περισσότερο:
Είναι text files που περιέχουν τις απαντήσεις των "threads" στις
διάφορες ερωτήσεις

o http://homepages.pathfinder.gr/lgu_faq/gated
o http://homepages.pathfinder.gr/lgu_faq/hellenic
o http://homepages.pathfinder.gr/lgu_faq/inet
o http://homepages.pathfinder.gr/lgu_faq/lgu-faq
o http://homepages.pathfinder.gr/lgu_faq/lost
o http://homepages.pathfinder.gr/lgu_faq/samba
o http://homepages.pathfinder.gr/lgu_faq/server
o http://homepages.pathfinder.gr/lgu_faq/ups
o http://homepages.pathfinder.gr/lgu_faq/win
o http://homepages.pathfinder.gr/lgu_faq/x
o http://homepages.pathfinder.gr/lgu_faq/zip

| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
| Personal Linux Page:                                    |
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html