Ερωτησεις απο καποο αρχαριο.

DJ Art djart at freemail.gr
Thu Feb 3 17:57:56 EET 2000

Christos Ricudis wrote:

>  L> primary partition σου, και το extended. Ο χώρος που έχεις είναι
>  L> μέσα σε DOS extended partition, τον οποίο το Linux δεν μπορεί να
>  L> χρησημοποιησει για να φτιάξει ext2 partition.
>
> Ayto pali poios sou to eipe?

Το μεγαλύτερο καρκίνωμα :) του RedHat: το Disk Druid. Και άντε καλά τα
προηγούμενα RedHat (έως το 6.0 νομίζω) σε αφήναν να διαλέξεις αν θέλεις
Disk Druid ή fdisk. Από το 6.1 δεν έχει τέτοιες "δημοκρατίες" :) και
ενός τελείως αρχάριου, θα πρέπει να του έρθει η έμπνευση να πατήσει
Alt-F2 (ή 3 ή 4, κάτι από αυτά) και στο περίεργο "πράγμα" (#) που θα
εμφανιστεί, να γράψει fdisk. (άκου κάτι πράγματα :-))))

Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, ο πολυπαθής μας αρχάριος, ίσως
χρειαστεί να εμπνευστεί να γράψει fdisk /dev/hdX* (όπου Χ != a :) έτσι
και θέλει να το βάλει σε μεγαλύτερο του hda σκληρού ....

Και μετά σου λέει πως η εγκατάσταση του linux είναι δυσκολότερη από των
winblows. Μα έτσι και το συγκρίνεις, από τη στιγμή που τα Windows δεν
υπάρχει περίπτωση να εγκατασταθούν σε extended μέσα σε logical, είναι
αμέσως αμεσως ανίκανα να ανταγωνιστούν. Εκεί που μπορείς να τα
συγκρίνεις είναι σε εγκατάσταση σε fully-whatever_OS-dedicated σκληρό,
όπου όμως "τα" Linux είναι ανώτερα κατά χιλιετίες, ΚΑΙ σε χρόνο ΚΑΙ σε
χρήμα :) ΚΑΙ σε ευκολία (ναι, γιατί στα Windows καλό θα ήταν να έχεις
εκεί δίπλα και ένα καντηλάκι αναμμένο με το "άγιο" φώς που κρατάς από το
Πάσχα ;-)))))

| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
| Personal Linux Page:                                    |
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html