Toso eukolos <<ios>>?

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Thu Feb 3 11:45:29 EET 2000

On Thu, Feb 03, 2000 at 12:26:15AM +0200, Achilleas Kotsis wrote:

> Apo oti gnwrizw oute quotas bazoune stous xrhstes ta distributions
> apo default.
> Se periptwsh malista pou to /var einai sto idio filesystem me to /home
> leitourgei me ena aplo "dd if=/dev/zero of=/some/writable/path ..."

(3eskisa ligo to quote logw twn ellhnikwn xarakthrwn.)

Den einai douleia tou distribution na ka8orisei posa partitions 8a
xrhsimopoihseis, an 8a xrhsimopoihseis quotas n' an 8a baleis limits
sta processes, CPU time, memory k.l.p.

Auta einai douleia tou administrator.

--
-- George Daflidis-Kotsis -- Systems Administrator -- Demon Internet Ltd. --
--    Welcome to hell, here is your DoubleSpaced 386SX and Windows 98.    --
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr
Ta archives tis listas einai sto http://lists.hellug.gr/lgu.html